Tuesday 7 February 2017

Pelaburan Forex Gwgfx Share

Setiap tahun, GWGFX akan mengadakan GRAND DINER dengan pelbagai hadiah yg lumayan Hadiah utama pada tahun lepas adalah sebuah kereta BMW. Tahun 2014 menyaksikan GWGFX semakin kukuh en tant que mantap sehingga mampu menghadiahkan kereta lamboghini kepada ahli yang bertuah. Pemenang boleh memilih sama ada mahukan kereta lamboghini atau wang touna RM 1 JUTA. YESS, SIAPA YG MENANG TU MEMANG TERUS JADI JUTAWAN MAKLUMAT LANJUT SILA RUJUK FB ltltclickgtgt KAMI ATAU HUBUNGI 60127952535 Fournisseur de: Vêtements pour hommes et garçonnets Gwgfx adalah sebuah courtier forex seperti broker2 lain. Contoh fxdd fxcm ibfx instafx ikofx dan banyak lagi broker2 yg ada de la planète bumi ini. Ini pendapat PERIBADI SAYA. apa perbezaan ASB dgn GWGFX Jika etun terlibat dlm pelaburan asb di mana mana banque, modale etun akan di verrouiller bagi mendapat keuntungan Tahunan yg berjumlah 6 hingga 10 setahun dan dgn modal hanya di mainkan marge oleh banque de banque yg di lantik dan Sah di malaysia. GWG Pulak mengamal kan sistem serrure dan mendapat keuntungan 10 hgga 15 sebulan. GWGFX Pulak Sebuah courtier yg marge Nya tdk di serrure dan mendapat keuntungan 100 jumlah drp trading forex keuntungan setiap akaun yg di laburkan dgn jumlah min pelaburan USD500. Jika etun Ingin terlibat oleh sesuatu PeRnIaGaaN saya menganggap sesebuah pelaburan modal perlulah di serrure dan tdk Boleh di usik. cth etun seorg Perusahaan Kedai dobi kiranya..jumlah diperlukan Lingkungan RM100k utk memulakan perniagaan. Adakah modale atau marge itu boleh dikembalikan sekelip mata Jawapannya tidak etune Hanya akan memdapat ROI atau pulangan keuntungan mélalui 100 keuntungan drp pernigaan tersebut. Seperti dlm forex bidang jika etun meletakkan RM100k sebagai modal permulaan adakah etun mengambil modal tersbut dlm sekelip matajawapan Nya ya..akan tetapi jika etun berniat begitu, baik jgn berbisnes..modal adalah kekal..jika etun keluarkan modal maka Tiada apa yg nk dibisneskan ..so drp dua perbezaan yg saya lihat di GWG. GWG mengamalkan sistem verrouillage modal dan memberi pulangan keuntungan drp trading hasil dan keuntungan Syarikat sendiri 10 sebulan..kita nk berniaga donc verrouillage sistem modale adalah perkara biasa cuma etun perlu berfikir di luar kotak bagi membezakan PeRnIaGaaN dunia NYATA dan dunia Internet. Alors saya ingatkan semua PeRnIaGaaN memerlukan modal dan perlu diingatkan modal perniagaaan adalah Milik Kekal sesuatu PeRnIaGaaN kita hanya Layak makan keuntungan jika mendapat keuntungan hasil drp PeRnIaGaaN tersebut. Faham apa itu PeRnIaGaaN dan apa de forex uit. Déni de responsabilité: Hasil perkongsian Dato Aminkesimpulannya, commerce forex yg ada analyse technique dikira harus, kalau jouer, ada unsur judi jadi haram. Ada ulama kata haram. Ada ulama halal. Dlm islam di Panggil..KHILAF. Kita org awam ni. Ikut saja. Bukan forex saja..Ulama berbeda pendapat byk perkara. Spat solat. Pun byk perbedaan pendpt. Cth lain. Spt rokok ainsi. Kita Ikut saja la. Kalau saya. Saya ikut kata ulama yg kata Halal ikut Ulama juga. Dan saya bukan guna échanger ke beli tunai. Saya Bukan teka teka Mcm org principal judi saya belajar. Belajar..belajar. Guna ilmu pengetahuan. Tuhan Maha Mengetahui Ulama yg kata Haram..pun kita dengar apa hujah hujah alasan alasan mereka. Pastu saya fikirkan. BETUL ke alasan mereka. Betul ke mereka faham perkara ni. Atau sekadar dengar dengar dari org lain saja. Ulama yg kata TAK haram pun kita dengar, apa hujah hujah alasan mereka..pastu saya fikirkan. Pastu. Boleh buat perbanDingan. NAMPAK. NAMPAK. NAMPAK. Siapa yg BETUL alasan nya. Sebab mereka ni kedua dua Ulama. Org yg Ahli dlm bidang agama cuma. KEKUKUHAN. Mana satu yg IKHLAS. Kita boleh kaji. Selidik. Kalau org kata kat saya Tanya saya. Napa, masih, berniaga, forex, senang, je, saya, jwb. Ulama kata TAK haram. Kalau di Akhirat jeu de mots. Jika di tanya. Saya jwb mcm tu juga. Sama saja Saya ada ikuti juga. Dan baca Ulama kata Haram. Kebanyakan alasan mereka. Forex ni boleh MemUdaratkan. Nanti tak mahu kerja Il il depan pc saja 24 jam .. il ini antara alasan mereka. Sebenar nya. Alasan mereka ni. Timbul dari HANYA mendengar dengar saja. Dengar sini sikit..dengar sana sikit. Dengar sini. Org kena tipu. Dengar sna. Org Rugi. Tapi Mereka TAK TAHU. Apa apa dlm bidang ini mereka Langsung TAk ada apa apa péngalaman sebab tu. Bila kita KAJI..alasan alasan mereka TAK KUKUH. Berbalik pulak kpd. Ulama yg kata forex TAK haram. Cara mereka bagi penerangan. TAK BERBELIT BELIT TAK kempen sana. Tak kempen sini..he il merleka terangkan. JELAS. Mcm mana forex tu. Jadi Halal dan mcm mana forex tu jadi Haram. Jelas Terang. Tak pousse kiri ke. En poussant kanan ke kalau Buat mcm ni. Akan Jadi haram. Tapi Kalau Buat mcm ni. Akan jadi TAK haram. JELAS. Jadi Kita sendiri la. Yg berfikir menimbang Tara. Kalau. Katakan. SEMUA Ulata kata. Forex ni Haram. Kita akur la kita IKUT la mcm Riba la. Semua Ulama. Kata Haram. Kita akur la. Walaupun, gaji, gaji, ulama, tu..di, bayar, melalui, banque, walaau, mereka, beli, keta, ke. Rumah ke..loan kpd banque banque Kdg kdg saya TAK Faham. Dulu ulama di Malaysia ni. Kata forex Tak HaRAM. Tak mau Kacau. Ambil tau tentang forex ni 5 atau 7 tahun lalu ke bila org Melayuislam. Mula pandai sikit sikit dan ada kemajuan per dlm perniagaan ini BOLEH UBAH HUKUM. SUKA SUKA tetiba saja jadi HARAM. Pelik. Pelik Pelik Tu Cuba tenguk MUI. Indonésie Majlis ugama Indonésie Indonésie bagi Fatwa. Forex TAK haram kalau bidang agama ni. Mereka LebiH ABANG dari kita de malaisie ni tengok saja..terjemahan Al Quran. Kita masih guna ABANG d 'Indonésie Tu la. Saya Rasa Pelik. Ini pendpt peribadi direa saja setelah buat perbandingan dan kajian. Masing masing la. FIKIRKAN DAN SELAMAT BÉRAMAL


No comments:

Post a Comment